vrijdag 4 maart 2016

En ja wie ben ik dan....

Hoi Hoi allemaal leuk dat jullie op me blog komen lezen.
Zoals normaal zal ik me eerst even voorstellen.

Ik ben Karin Vogeleer-Versendaal. 35 jaar en sinds 13 november 2015 getrouwd met Bart Vogeleer.







































We zijn al ruim 7 jaar vrienden en tot 5 jaar terug alleen hele hechte vriendschap. Maar als je veel dingen meemaakt samen groei je toch op den duur meer en meer naar mekaar toe en van het één kwam het ander.
Mijn grote liefde komt uit een buurland van ons namelijk België.

Helaas ben ik zelf niet goed gezond door nalatigheid van een arts ben ik voor 90% verlamd en heb ik altijd veel pijn. Door mijn hobbie's Quilten en kleuren vergeet ik even de pijn en kan me toch concentreren op me hobbies.
Wat jullie voornamelijk gaan zien bij me blog is de voortgang van de grote quilt die ik sinds een paar weken mee bezig ben.

En me grootste hobbie? Natuurlijk onze beestjes (zie volgende blog)

Bedankt voor het kijken en lezen en tot de volgende :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten