zondag 26 juni 2016

Even wat anders

Lieve lezers

Even wat anders...
Afgelopen vrijdag ben ik erg hard gevallen en heb daarbij een scheurtje in me bekken en heupkop opgelopen en ben aan bed gekluisterd.
Omdat het met quilten al even niet zo lekker ging heb ik me kleurspulletjes weer gepakt (al voor de val hoor hihi)
Heb er inmiddels al 2 af en dankzij me mams een paar ontzettend leuke groepen op fb gevonden.
Ga meedoen aan het buddy project dat houd in dat ik 3 platen uitzoek en mijn "buddy" kiest er 1 uit die 3 en die bepaalt ook welke kleuren ik moet gebruiken. Vind dat best spannend maar heb er ook veel zin in.
Ook wil ik samen met mijn mamma mee gaan doen aan de challenge dat houd in dat wij beide 15 platen in 30 dagen moeten kleuren met een bepaald kleurschema. Hier heb ik ook veel zin in!!

Nu even genoeg geklept en laat ik jullie wat foto's zien van de kleurplaten die ik in middels heb gemaakt in de loop der tijd!











Geen opmerkingen:

Een reactie posten